FAQ
Bestelling en Levering
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
- Je bestelling wordt zo snel mogelijk vanuit ons magazijn opgestuurd naar jou! Meestal wordt het pakketje na 2-3 dagen bij de deur afgeleverd. Als het veel langer duurt, neem dan gerust even contact met ons op en dan proberen wij er samen uit te komen.
*door de corona drukte kan het zijn dat het pakketje er iets langer over doet, als je vindt dat je bestelling wel heel lang onderweg is kan je natuurlijk altijd even contact met ons op nemen en dan helpen wij je verder!
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen?
- De bevestigingsmail wordt verstuurt nadat je de bestelling hebt afgerond, dit duurt meestal een paar minuten. Als je deze niet hebt ontvangen, ontroleer dan eerst je spam folders. Als je na een paar uurtjes nog steeds geen bevestigingsmail hebt, stuur ons dan even een mailtje en dan lossen wij het voor je op!
Wat zijn de verzendkosten?
- Als je jouw bestelling in Nederland wilt laten bezorgen nemen wij de verzendkosten helemaal voor onze eigen rekening, je ontvangt je pakketje helemaal GRATIS!
- Als je jouw bestelling in Belgie wilt laten bezorgen wordt jouw pakketje voor maar € 3,95 bij jou thuis afgeleverd!
Wat zijn de betaal mogelijkheden?
- Bij ons kan je jouw bestelling afronden door te betalen met alle banken via IDEAL, Banccontakt en vooraf overmaken!
Ik heb een kapot product ontvangen?
- Wij vinden het erg vervelend voor je dat je een kapot artikel hebt ontvangen maar maak je geen zorgen! Als je een product hebt ontvangen die kapot is zorgen wij ervoor dat er een nieuw artikel jouw kant op komt, je hoeft hier alleen maar het retourformulier in te vullen en aan te geven dat je het product hebt ontvangen. Klik hier om in 3 simpele stappen jouw artikel te ruilen.
Ruilen en Retourneren
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
- Wij vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent met een of meer van onze artikelen en daarom geven wij een 100% Tevredenheidsgarantie. Bij ons kan je tot 14 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen de producten retourneren. Als wij de producten ontvangen hebben in ons magazijn zorgen wij ervoor dat het geld binnen 5 werkdagen weer op jouw bankrekening staat. Klik hier om in 3 simpele stappen jouw producten te retourneren.
Ik wil een artikel retourneren, hoe moet ik dat doen?
Het is nooit leuk om een product terug te sturen, wij hebben het daarom zo makkelijk mogelijk gemaakt om een artikel te retourneren, dit gaat met 3 simpele stappen. Klik hier voor meer informatie over deze 3 simpele stappen.
Producten en Materialen
Zijn alle gebruikte materialen natuurlijk en duurzaam?
- Bij Welcome Towel streven wij naar een zo duurzaam mogelijke onderneming, wij proberen daarom zoveel mogelijk duurzame materialen en low-hazard clinical ingredients te gebruiken. Toch zijn er een aantal low-hazard clinical ingredients die op dit moment toch gebruikt moeten worden. Wij streven naar om zo schoon en veilig mogelijk te zijn en zorgen ervoor dat we zo min mogelijk gebruik maken van stoffen die schadelijk zijn. Ook proberen wij zoveel mogelijk te innoveren en kijken telkens naar nieuwe mogelijkheden om alles steeds duurzamer te maken.
Kunnen de doekjes gebruikt worden met ontsmetter?
- Het is vaak niet genoeg om alleen water te gebruiken om je handen echt goed schoon te krijgen, wij hebben er daarom voor gezorgd dat de doekjes ook gebruikt kunnen worden in combinatie met een mengsel van water en zeep of alcohol. Wij hebben er ook voor gezorgd dat de doekjes zelfs te gebruiken zijn in combinatie met handenontsmetter, wat in deze tijd heel belangrijk is.
Voor welk huidtype zijn de doekjes geschikt?
- De doekjes zijn geschikt voor iedere huidtype!
Als je vraag hier niet tussen staat kan je gerust even contact met ons zoeken, dan helpen wij je verder, door hier te klikken kom je op onze contact pagina